Re: [Magyar] Meghívó az I. Magyar Szoftverhonosítási Konferenciára

Csá,

Mennék szívesen, de sajnos nem leszek Magyarországon ekkor. Egy-két
észrevételem volna azért.

1. A banner valami förmedvény, szándékomban állt néhány lapra elhelyezni
a rendezvény reklámcsíkját, de szegényke olyan csúnya, hogy rossz
ránézni.

2. A "2006. július 1-én" helyesen "2006. július 1-jén".

3. A rendezvény oldala igencsak egyszerű, aminek folytán nem értem,
miért nem sikerült valami lehetőleg tableless, accessible kódot csinálni
alá. A site címsorában diszelgő "hdf" felirat sem túl árulkódó (jelezném
az oldalról sem derül ki, mit is takar ez a rövidítés), gondolom a cél
az volt, hogy a keresőkből véletlenül se akadjanak az oldalra.

4. A www.hdf.hu alján olvasható "A Konferenciáról többet a Konferencia
weblapján." mondatot nem teljesen értem.

5. Én vagyok vaksi, vagy tényleg nincs kint HUP-on hírként?

Ergo mint tudjuk, "fikázni könnyű", a hármas pontban érintett témában
szívesen segítek, bannert viszont nem tudok csinálni, grafikus nem
vagyok. A többi észrevételem könnyen orvosolható.

További jó munkát!

--
Tisztelettel:
  Gábor