Re: debian telepítő súgó

On Fri, 12 May 2006, Gabor Kelemen wrote:

 Szeva !

> Arról érdeklődnék, hogy a tárgybelit nem fordítottátok-e már le/nincs-e
> folyamatban valakinél? Nálunk a rosettában 0%-ként jelenik meg, és elég

 Szóval, 1. ránézésre nem tudom, ez nem 1 U-specifikus dolog-e, sajnos az
U-nak elég rossz a D felé a támogatása, folyamatosan van szó arról, hogy
miközben van Utnubu, nincs Naibed.

 Ettől függetlenül ...

> fontosnak néz ki, a határidő meg közeleg, szóval a mostani

 a 'miénk' még csak 7 hónap múlva lesz :-)

 Tehát ettől függetlenül meg lehet csinálni, mindössze 152 sor az egész,

> fordítóhétvégén valszeg meg fogjuk csinálni - hacsak nem tudtok valamit,
> amit mi még nem :).
>
> A kérdéses sablon itt van: http://librarian.launchpad.net/2582599/hu.po

 Tudunk ilyeneket, de e témában még nem :-)

 Lehet, h. este gyorsan megcsinálom, nekem viszont most dpkg és apt
karbantartó kell sos :-)

 (épp rohanok, majd jövök ...)