LAN Gondok

Hali

Nagy az en gondom!
Van egy oreg 133-as laptopom, amire felraktam a Woody-t, es forditotam ra 2.6.5 os kernelt, mert a halozat alap kernelel nem menne. A halokartya egy rtl8139 chipes pcmcia kartya. ha mar el az eth0 akkor lefagy a gep, ez tortenhet 1-2 perc alatt is, de volt mar hogy 1 oraig is ment a gep es csak utanna fagyott le. Nem tom mivel lehet osszefuggesben a fagyas, de ha a gep egyedul van radugva a switchre igy ugye nincs masik gep amivel kommunikalhatna barmit is, akor nem fagy le. Ha viszont 1 gep is van a halozatban, 1 oranal tovabb nem birja, es teljessen lefagy, meg be ssh zni sem lehet.
Ezek a modulok vannak betoltve:
  pcmcia-core
  yenta-socket
  8139too

Ezekkel mar mukodik a halozat, csak hat nem sokaig :(
Tud valaki valamit, mitol lehet, vagy hogy lehetne egyszeruen a hibat keresni? mert nagyon nincs otletem :(