Re: [DCs] DDTP pending, mit lehet tenni? Lehetõségek. Vélemény

 Hi!

On Thu, 12 Feb 2004, Csan wrote:

> Sziasztok!
>
> <vélemény, javaslat, eufória>
>
> Ez eszméletlen jó, főleg ha azt nézzük, hogy egyből két ajánlatunk is van:
> Haluska Gyurié (george) és Czirok Ferencé (a másik magánban érkezett, és
> eredetileg sas-nak, de én is megkaptam).
>
> Nagyon meg kell köszönnünk nekik a felajánlást... hihetetlen módon meg tud
> lódulni a csoport aktivitása ilyen felajánlásoknak köszönhetően. :)
>
> Az ajánlatokat mindenképpen el kell fogadnunk, és a következő rendszert
> javasolnám hozzá:

 A fentiek teljes mértékben az én álláspontomat is tükrözik-

> A Ferenc és a george szerveréből egy redundáns klasztert építhetünk, amiben az
> aktív node a Ferenc gépén futna, lévén, hogy az a gép az, amelyik teljesen
> szabad, így nem kell interferálnunk a george már futó cuccaival, rendszerével.
>
> Tehát ha megoldható Ferenc és george részéről is, akkroa következőképpen állna
> fel a klaszter:
>
> - a Ferenc gépében lévő 2*40G-t szétosztanánk, 1ß40G kerülne a george gépébe,
> ami a klaszter passzív node-jaként fog működni, 1*40G pedig marad, és egyben a
> Ferenc gépe lesz a mindenkori aktív nodeja a klaszternek.

 Winchesterek, fontos lenne tudni, hogy most mi van, egy 30G-set én is fel
tudok ajánlani, igaz ez sajna egy sima 5400-es IDE vinyó, de szerintem
tudunk szerezni akár egy SATA-t is, ha arról van szó

> [...]
>
> - Debian Csoport website, portál
>
> - stb.
>
> Az még hab a tortán, hogy domain-t is választhatunk hozzá, Ferencnek
> köszönhetően. Tehát amellett, hogy a debian.lisnux.hu át lesz irányítva a
> klaszterre, egy saját külön domain-t be kellene jegyeznünk.
>
> Közösen kéne találnunk egy olyan nevet, ami hűen tükrözi a szerver célját.
>
> Hirtelen javaslataim:
>
> - debianbolygó.hu (ékezettel ;) - persze akkro külföldiek hátrányban, ami nem
> szerencsés)
>
> - debianklub.hu (nekem ez tetszik a legjobban)

 ezt nem támogatom, ha az infratruktúra nagy részében már nem az LME-re
támaszkodunk, akkor ezen az infrastruktúrán ne LME Debian Csoport-ként
jelenítsük meg magunkat, hanem akkor tényleg legyen az LDCS mellett egy
saját egyesületünk is, ez egyébként sok szempontból jó lenne, például a
támogatók ebbe az irányba tudnának adóval is spórolni

> - stb.
>
> Tehát szerintem a fenti kérdéseket kéne tisztázni mielőbb:
>
> 1. Ferenc gépe mehet-e a Deninet-hez?
> 2. domainunk neve.
>
> Utána pedig végre nekiállhatunk kialakítania környezetet.
> Itt szintén köszönetet illik mondnai a felajánlott root joghoz - anélkül nem
> lenne sok értelme ;)

 Igen :-)))

> Ha létrejön a klaszter, akkor alakíthatnánk egy rút csapatot :)
>
> - Ferenc
> - george
> - én
> - sas
>
> </vélemény, javaslat, eufória>
>
> Üdv,
>
> Csan

 Ui:

 szó sincs róla, itt jönnenek a vélemények :-), tehát: