Re: Debian helyzet

 Hi!

On Fri, 14 Nov 2003, WoOh wrote:

> Szia Sas es sokan masok!
>
> Nagyon orulok a hirnek, viszont az en hozzaallasom a Debianhoz egy
> kicsit megvaltozott, de kezdjuk elorol.

 Már olvastam a levelet, ez a lista a magyarításról szól, de azért
válaszolok, de ezt ne itt, kérlek!

> figyelembe. A Debian Woody majdnem 1 eves.

 2002. július 19, illetve az r2 épp most jön (persze ez csak egy woody
r2, van benne új kernel, meg egy pár dolog, de azért csak egy wooodyr2)

> A Sarge es a Sid akar hogyan is fenyezzuk es fenyeztem en is,

 én például nem fényeztem, sok mindenben még elég rozogák --

> nem alkalmas meg egy kiadasra es igen
> erosen unstable...vagyis nem hasznalhato biztonsagosan adatvesztes

 erről nincs tapasztalatom, amúgy jó volt. Csan a nagy sid spec-

> [...]
> 2.6.0-test9-mm2 patchhel is _majdnem_ jol mentek a regi moduljaim, mert
> a gcc3.3 nem volt hajlando betolteni a gcc2.95.4-el forditott
> modulokat...nembaj, nem gaz...viszont sok programom van, amit forrasbol
> rakok, es nekik a regi gcc kell...tudom atlinkelem...de sok programnak
> az uj gcc kell. Ez tok rendben is lenne, csakhogy a Debian ramkenyszerit
> dolgokat.... A dependence kezelse irtozat. Felfele megertem, hogy vannak
> fuggosegek. NADE LEFELE?????? Le akarok szedni egy X-es csomagot, ami
> _NEM_ core csomag, hanem sima egyszeru kis X-es app, erre leszedi a fel

 ugyan, X, Te nem is használsz X-et :-)))

> Nos nem sorolom tovabb...

 pedig még épp, csak hogy elkezdted!!

> en valtottam Gentoo-ra. Ami azt jelenti, hogy
> most szinkronban megy 2 gepemen Gentoo es Debian Sarge/sid. Az
> elkovetkezo 1 ev arrol fog szolni, hogy kaptam 120 gepet tesztelesre.
> Igen sok Benchmarkot fogok csinalni es mindenrol ertesulni fogtok.

 Kíváncsi vagyok!

> Mivel tobb mint egy evig en voltam a Debian legnagyobb rajongoja nem fogom
> egybol eldobni a rendszert...viszont be akarom bizonyitani magamnak is,
> hogy valoban jol valasztottam, amikor Gentoot kezdtem hasznalni.

 Erre is!

> Eddig is volt 1-2 Debian vs Gentoo Benchmark, de valahogy nem tudom
> elhinni..... Igen alaposan ismerem a Debiant,

 Szerintem ilyen ember nincs :-)

> de amit a Gentoo nekem

> nyujt sebessegben, megbizhatosagban es hateknysagban, az messze

 höh! Most már aztán kíváncsi vagyok a számokra!

 Viszont úgy látszik, ezt nem olvastad!

 http://www.debian.org/News/weekly/2003/44/

 Szóval, nincs hitelesebb annál, mintha valaki mér korrekt mércével,
úgyhogy majd csak küldd! (De ne ide! A Debian listára! -
összehasonlításképpen :-))   üdv: sas