Re: ora gia drasi!!!

2009/2/3 Kostas Papadimas <pkst@gmx.net>:
> Στις 03-02-2009, ημέρα Τρι, και ώρα 10:42 +0200, ο/η galas@tee.gr
> έγραψε:

> Χμμμ.. είναι η FOSDEM αυτό το Σ/Κ..
> -1 από μένα..
>

> --

Λοιπόν υπάρχουν 2 κανάλια στο irc, το #debian.gr στο freenode και το
#debian στο GRNET,
αυτήν εδώ η λίστα, το debian.gr, και debian category στο
forum.hellug.gr. Αυτό που ίσως λείπει είναι η debian-user-hellenic
mailing list, και κάποια υπόσταση στο wiki.debian.org. Από όσο γνωρίζω
η ελληνική μετάφραση είναι σε καλό επίπεδο, διορθώστε με εαν κάνω
λάθος. Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει σε τι κατάσταση βρίσκεται η
ελληνική μετάφραση και να φτιάξει ένα TODO ;
Το lenny βγήκε επιτέλους και ίσως μπορούμε να συνδυάσουμε ένα release
party με μία συνάντηση όπου θα γνωριστούμε καλύτερα και θα
αποφασίσουμε πως θα βοηθήσουμε το debian.

Ευχαριστώ, περιμένω ιδεές σας, προτάσεις και αντιπροτάσεις. :)

--
Nikos Kokkalis