Re: ora gia drasi!!!

> Λοιπόν υπάρχουν 2 κανάλια στο irc, το #debian.gr στο freenode και το
#debian στο GRNET,
> αυτήν εδώ η λίστα, το debian.gr, και debian category στο
> forum.hellug.gr. Αυτό που ίσως λείπει είναι η debian-user-hellenic
mailing list, και κάποια υπόσταση στο wiki.debian.org. Από όσο γνωρίζω η
ελληνική μετάφραση είναι σε καλό επίπεδο, διορθώστε με εαν κάνω λάθος.
Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει σε τι κατάσταση βρίσκεται η ελληνική
μετάφραση και να φτιάξει ένα TODO ;

Νίκο καλημέρα

λοιπόν η κατάσταση όσον αφορά τον εξελληνισμό με βάση
τα σχετικά στατιστικά φαίνεται στα εξής:

1) για τον debian-installer:
α) manual: http://d-i.alioth.debian.org/manual/#status
β) εγκαταστάτης: http://d-i.alioth.debian.org/l10n-stats/
-εδώ είμαστε στο 100% σχεδόν. Η έκδοση Lenny είναι
η πρώτη με πλήρη εξελληνισμό του εγκαταστάτη.

2) για τα υπόλοιπα πακέτα:
α) για όσα διαθέτουν αρχεία .po στα:
http://www.debian.org/international/l10n/po/el
και http://www.debian.org/international/l10n/po/el_GR
-εδώ είμαστε στην 22η θέση της κατάταξης

β) για po-debconf αρχεία:
http://www.debian.org/international/l10n/po-debconf
-εδώ είμαστε μάλλον χαμηλά στην κατάταξη:
===> el 2242 (23%)

3) για τις ιστοσελίδες του www.debian.org:
http://www.debian.org/devel/website/stats/el.html
-έχει μεταφραστεί μόνο το 1% περίπου των σελίδεων/περιεχομένου.

4) Για το http://wiki.debian.org δεν ξέρω αν υπάρχουν
στατιστικά ακόμα αλλά το περιεχόμενο είναι λίγο κι εδώ.

Μπορώ να φτιάξω ένα σχετικό report και TODO μαζί με
κάποιες οδηγίες για το πώς μπορεί κανείς να ασχοληθεί
με όλα αυτά. Θα έλεγα ότι μια άμεση προτεραιότητα είναι
η μετάφραση των release notes για την έκδοση Lenny.
Στο σχετικό TODO θα δώσω περισσότερες λεπτομέρειες.

> Το lenny βγήκε επιτέλους και ίσως μπορούμε να συνδυάσουμε ένα release
party με μία συνάντηση όπου θα γνωριστούμε καλύτερα και θα
> αποφασίσουμε πως θα βοηθήσουμε το debian.
>
> Ευχαριστώ, περιμένω ιδεές σας, προτάσεις και αντιπροτάσεις. :)
>
> --
> Nikos Kokkalis

Προσωπικά είμαι πάντα διαθέσιμος για κάτι τέτοιο, το έχω προτείνει
άλλωστε εδώ κι αρκετό καιρό, χωρίς μέχρι τώρα ιδιαίτερη ανταπόκριση.
Τι λέτε γι' αυτό το Σ/Κ (με μια προτίμηση για την Κυριακή);
Πού ξέρεις; Με λίγες μπυρίτσες μπορεί να ανέβει η διάθεση!

Μανώλης