Re: ora gia drasi!!!

Θα συμφωνήσω με τον Μανώλη.
Ας αναφέρουμε ώρες και μέρες που μπορεί ο καθένας μας να δούμε πως μπορεί να γίνει.

Εγώ θα έλεγα για Κυριακή κάπου στο Κέντρο.

2009/1/29 <galas@tee.gr>
επειδή δεν υπάρχει λόγος για μεμψιμοιρίες και πλατυασμούς θα πρότεινα
να συναντηθούμε όσοι μπορούμε μέσα στο Σαβατοκύριακο για μια πρώτη
συζήτηση η οποία έτσι κι αλλιώς θα συνεχιστεί και δικτυακά
(irc, debian.gr κ.λπ.)
Απλά υπάρχουν θέματα που πρέπει και αξίζει να τα δούμε άμεσα:
1) εκδήλωση και άλλες δράσεις για την κυκλοφορία του Lenny
2) συμμετοχή στο 2o fosscomm (που παρέλειψα στο προηγούμενο
μήνυμα)
3) συμμετοχή στις προκηρύξεις της ΕΕΛΛΑΚ (μετάφραση εγχειριδίου
Debian κ.λπ.)

σε δεύτερη φάση μπορούμε να δούμε τον εμπλουτισμό του debian.gr,
τον συντονισμό του μεταφραστικού έργου κ.ά. Ειδικά για το
τελευταίο θα ήθελα και πάλι να παρακαλέσω όσους ενδιαφέρονται
να γραφτούν στην παρούσα λίστα (debian-l10n-greek) για τον απλό
λόγο ότι όντας η λίστα του ίδιου του Debian project για τον
εξελληνισμό αποτελεί και το σημείο αναφοράς και επικοινωνίας
με τις άλλες λίστες και δράσεις του Debian.

ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά

Μανώλης

> Ο σκοπός είναι να δούμε πως θα κινηθούμε από εδώ και πέρα...
> Είμαι μέσα είτε είναι φυσική συνάντηση είτε κάποια συνάντηση στο
#debian-gr.

> Νίκος Κουτελιερής

για την ανανέωση αυτή για να τα συγχαρούμε.
ενδιαφέρει είναι η συμμετοχή στο site και βοήθεια με προτάσεις,
ιδέες,πρατηρήσεις,δουλειά. Όσο αφορά ποιοι είμαστε να πώ λίγα λόγια το
site το συντηρεί ο σύλλογος φίλων λογισμικού ανοικτού κώδικα (φλακ [1]).
Όσο αφορά ποιοι από τον φλακ ασχολούνται υπάρχει μια σχετική ανακοίνωση
[2] απλά για την ιστορία να πω Μπερκέτης Μιχάλης (aka
michail (irc) or bermi (debian.gr)) και Νικόδημος Ευσταθίου.
χιλιάδες λόγους που θα έπρεπε να κινητοποιηθούμε.
πράματα να μένουν πίσω επειδή δεν υπάρχει φυσική συνάντηση. Ο
συντονισμός κάποιων ενεργειών μπορεί να γίνει και μέσω κάποιας λίστας του
irc κτλ. Για εμένα το αποτέλεσμα μετράει. Αυτό το λέω για να μην υπάρχει η
αναμονή της προσωπικής συνάντησης και μέχρι να γίνει αυτή να έχει
προχωρήσει τίποτα.
debian.gr) Συμφωνώ... Ήρθε η ώρα να "μετρήσουμε κεφάλια" για να δούμε και
ποιες είναι η δυνατότητες μας και τι μπορούμε να περιμένουμε.
συνάντηση και ακόμη περισσότεροι είναι αυτοί που θέλουν να βοηθήσουν με
ανακοίνωση και κανένας μας δεν έκανε τίποτα όλοι μας για τους Χ,Ψ
λόγους
πράματα που δεν έχουμε εμείς την ευθύνη .
sections στο site που δεν βλέπω κανένα μας να έχει αναλάβει τίποτα. Και
για να μην παρεξηγούμε πρώτο και καλύτερο βάζψ και εμένα μέσα...
Μιχάλης Μπερκέτης