Re: gia to synedrio ellak

O/H Konstantinos Margaritis έγραψε:
On Παρ 07 Μαρ 2008, Faidon Liambotis wrote:
Το να κάνει κανείς ένα βασικό installation είναι παραπάνω από απλό.
Σε άλλα distributions ακόμη περισσότερο *γκουχ*Ubuntu*γκουχ*.

Προσωπικά διαφωνώ στην ιδέα αλλά όπως και να χει μάλλον θα πρέπει
να το συννενοηθείς με την οργάνωση του συνεδρίου, υποθέτω.

συμφωνώ, ένα workshop δε νομίζω ότι είναι απαραίτητο, άσε δε που τελικά είναι χώσιμο. Ένα workshop πρέπει να "παράγει" κάποιο έργο.

ΥΓ. Δεν έχω ιδέα ποιοί είναι όλοι αυτοί στο Cc...

είναι όλοι όσοι είχαν δηλώσει ενδιαφέρον ή/και βοήθησαν στην διαχείριση του debian.gr
Θα βρεθούμε στο συνέδριο και θα γνωριστούμε καλύτερα...