Υποβολή προσχεδίου νέου ελληνικοποιημένου λογότυπου debian -gr.

Ετοίμασα ένα προσχεδίου νέου ελληνικοποιημένου λογότυπου debian -gr.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/1/10/Debian-logo-greek-cloth.png

Τα αρχεία xcf είναι στον ιστότοπό μου. http://chomwitt.webfactional.com

Το θέτω προς συζήτηση,και κριτική.

Προς αποφυγή παραξηγήσεων καταχώρησα σχετικο blog
στο debian.gr που το αισθάνομαι ποιό οικίο γιατί είμαι δυο χρόνια εκεί..
Στην λίστα αυτή
γράφτηκα πρόσφατα και η αλήθεια είναι ότι την ξέχασα χτες(δεν έχει
και πολύ κίνηση τελευταία.. :-) )  , και το μυαλό μου πήγε πρώτα
να το  κοινοποιήσω σε forum που έχουν περισσότερο κίνηση.

Επαναλαμβάνω την πρόταση μου  να προσπαθήσουμε  να φτιάξουμε
dvd με ετικέτες και φυλλάδια χρήσης. Θα χρειαστούμε πρόσβαση
ή αγορά ενός εκτυπωτή.

chomwitt.