Re: ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ

Καλημέρα σου

υπάρχουν διάφοροι τομείς  στους οποίους μπορείς να
συνεισφέρεις αλλά θα πρέπει να ξεκαθαρίσεις και με τι ακριβώς
θα σε ενδιέφερε (ή θα σου ταίριαζε αν προτιμάς) να ασχοληθείς.
Αν αναφέρεσαι ειδικά για την Ελληνική κοινότητα, η κυριότερη ανάγκη είναι
ο εξελληνισμός σε διάφορες εφαρμογές, εγχειρίδια και τεκμηρίωση, ιστοσελίδες
κλπ κλπ.
Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στη σελίδα :
http://www.debian.org/devel/join/
όπου περιγράφονται διάφοροι τρόποι που μπορείς να συμμετάσχεις
στην κοινότητα του debian  και να τα  ξαναπούμε αφού αφού αποφασίσεις
τι ακριβώς σε ενδιαφέρει.

Φιλικά
ΓΠ

O/H john Proios έγραψε: