Re: ekdhlwsi gia Linux ELLAK

Konstantinos Margaritis wrote:
> [...]
> πότε θα αλλάξει αυτό. Συν το ότι, έχω να συνεισφέρω στο Debian κάτι
> ουσιαστικό πολύ καιρο (πλέον όλα μου τα πακέτα είναι comaintained και
> αυτά που δεν είναι απλώς δεν ασχολούμαι πλέον, για μεταφράσεις ούτε
> συζήτηση). Εδώ και για το debian.gr ζήτησα co-admin -φυσικά ελάχιστοι
> προθυμοποιήθηκαν. Με ενδιαφέρει να μαθαίνω νέα, αλλά για να είμαι
> ειλικρινής δεν ξέρω αν ωφελεί να παραμείνω στο Debian πλέον, αφού δε
> προσφέρω τίποτε, και πάλι δεν ξέρω πότε θα αλλάξει αυτό (+ κάτι άλλες
> μαλακίες που κάναν κάποιοι στο Debian και με ξενέρωσαν...).

Κώστα είναι κατανοητό ότι οι υποχρεώσεις σου μεγαλώνουν.
Η κοινότητα του Debian από την άλλη δεν έχει νομίζω την
"πολυτέλεια" για "απουσίες" όπως η δική σου ειδικά.
Για το debian.gr το είδα μόλις πρόσφατα και μάλιστα υπάρχει ενδιαφέρον
από ένα συνάδελφο από το ΤΕΕ. Ίσως κι από μένα αν και οι υποχρεώσεις μου
είναι και μένα αρκετές. Μιας και πειραματίζομαι κάπως με το
Drupal και την μετάβαση σε έκδοση 5.x ή και 6.0 θα μπορούσα να προσφέρω
ίσως κάποια άποψη. Εν πάσει περιπτώσει στείλε μου αν έχεις την καλοσύνη
το κινητό σου για να μιλήσουμε από το τηλέφωνο γι' αυτό.

> Εν πάσει περιπτώσει, δεν εί ναι το θέμα τί μπορώ εγώ να κάνω, άλλα η
> ελληνική ομάδα του Debian (όσα άτομα και να είναι αυτή η ομάδα :-)
> Αν υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορούμε να κάνουμε και τα οργανώσει
> κάποιος, και μου πει κάποιος τι μπορώ/πρέπει να κάνω, τότε θα
> προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ.
>
> Αυτά,
>
> Κώστας

Αυτό που μπορώ να πω είναι σε πρώτη φάση αν υπάρχει η διάθεση να αποκτήσει
αυτή η Debian κοινότητα μια συγκεκριμένη οντότητα
σαν νομικό πρόσωπο/μη κερδοσκοπική εταιρεία ή ό,τιδήποτε
σχετικό ώστε να μπορούν να μπουν κάποια πράγματα (και διεκδικήσεις
ίσως) σε πιο συγκεκριμένη βάση.

Για το συγκεκριμένο που μιλάμε τώρα (Τσακάλογλου) τι έχει ειπωθεί?
Μιας και μίλησες μαζί του περί τίνος ακριβώς πρόκειται?
Ας ειπωθούν διάφορες ιδέες και ας δούμε συγκεκριμένα αν όποιοι έχουν
περισσότερο
διαθέσιμο χρόνο μπορούν να αναλάβουν κάτι. Θεωρώ πάντως ότι θα πρέπει
να υπάρχει μια παρουσία του Debian σε ένα τέτοιο γεγονός. Και μάλιστα
έντονη :-)