Re: Πρόταση: Οργάνωση στις μεταφράσεις των ελληνικών στο Debian.

Konstantinos Margaritis wrote:
> (Από το http://www.debian.gr/?q=node/625)
>
> Από καιρό ήθελα να το προτείνω αυτό αλλά δεν είχα αρκετό χρόνο.
> Βασικά, έχω δει πόσο οργανωμένοι είναι οι Γάλλοι και οι Ολλανδοί στις
> μεταφράσεις τους και αναρωτιέμαι αν θα μπορούσαμε να δανειστούμε αυτή
> την μεθοδολογία από αυτούς (η αρχική ιδέα ήταν των Γάλλων και οι
> Ολλανδοί τη δανείστηκαν από τους πρώτους).
>
> Ορίστε ο τρόπος με τον οποίο οργανώνουν τις μεταφράσεις τους οι
> Γάλλοι/Ολλανδοί:
>
> http://wiki.debian.org/L10n/Coordination
>
> και το αποτέλεσμα:
>
> http://dutch.debian.net/

> [...]

γειά χαρά σε όλους

(και Κώστα sorry για την καθυστερημένη απάντηση αλλά
διάφορα πράγματα κρατάνε κι εμάς busy έστω και χωρίς
μπόμπιρες!)

είναι γεγονός ότι πέρα από τον debian-installer και
το Manual του, υπάρχει πολύ υλικό που παραμένει σε μέτριο
επίπεδο μετάφρασης (http://www.debian.org/international/l10n/po/el)
επιπλέον κατά καιρούς υπάρχουν εθελοντές που προσφέρονται να
βοηθήσουν στις μεταφράσεις αλλά λόγω έλλειψης ίσως συντονισμού
δεν μπορούν να το κάνουν.

πιστεύω ότι μπορούμε λοιπόν να κινηθούμε με έναν συνολικότερο
σχεδιασμό που να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και την μέθοδο
της ολλανδικής ή της γαλλικής ομάδας αλλά ίσως και πρόνοια
για ένα κεντρικό αποθετήριο (repository) των αρχείων
σε περίπτωση που θέλουμε ευρύτερη συμβολή/πρόσβαση από
επίδοξους μεταφραστές και λιγότερη διασπορά των αρχείων
(που νομίζω σε μερικές περιπτώσεις - πχ. πακέτα του debian-installer
στα λεγόμενα level2,3,4 και 5 είναι σημαντική-δεν ξέρω γενικά
τι ισχύει).

μπορούμε να κάνουμε έναν τέτοιο σχεδιασμό (που να συμπεριλάβει
ίσως και το web υλικό, δηλ. υλικό από το www.debian.org) κλπ???

θα δω πιο λεπτομερειακά κάποια πράγματα και γω και το συζητάμε
ώστε σιγά σιγά να οργανωθούμε!

Μανώλης