Re: Debian Developer

On Sunday 11 March 2007 16:52, Athanasiadis Constantinos wrote:
> Καλησπέρα ονομάζομαι Αθανασιάδης Κων/νος. Ασχολούμαι με το
> Gnu/Linux περίπου 3 χρόνια και μου αρέσει πάρα πολύ το Debian Γιατί
> είναι Gnu/Linux. Eνδιαφέρομαι να γίνω Debian Developer! Πως θα
> μπορούσα να γίνω?

Καλησπέρα Αθανάσιε,

Καταρχάς μπράβο για την επιλογή. Τώρα, το να γίνεις DD δεν είναι τρελά
δύσκολο, αλλά ούτε και πανεύκολο. Το σημαντικότερο είναι να δείξεις
ότι θες να συμμετέχεις στο Debian και να προσφέρεις σ' αυτό. Η
διαδικασία έχει κάποια τεστ, αλλά το να περάσεις μόνο αυτά τα τεστ δε
σημαίνει ότι γίνεσαι κατευθείαν δεκτός, πρέπει να δείξεις κάποια
προσφορά πριν γίνεις, και αφού περάσει κάποιος καιρός στον οποίον
έχεις αποδείξει ότι όντως θες, τότε κάνεις την αίτηση.

Δες,

http://www.debian.org/devel/join/

και

http://www.debian.org/devel/join/newmaint

για περισσότερες πληροφορίες. Στην ουσία, πρέπει να διαλέξεις ένα
τομέα του Debian με τον οποίο θα ασχοληθείς, και να ασχοληθείς
*όντως. Είτε αυτό είναι security, είτε documentation, είτε
μεταφράσεις, είτε porting, είτε Q&A (quality assurance) για άλλα
πακέτα. Ίσως να χρειαστεί να κάνεις upload κάποιο πακέτο, οπότε θα
χρειαστείς κάποιο sponsor, αλλά αυτό λύνεται εύκολα, είμαστε αρκετοί
που θα σε βοηθήσουμε. Γενικά, σου εύχομαστε όλοι καλή επιτυχία και θα
προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε όσο μπορούμε.

Κώστας