Re: [Open-source] Fwd: DebConf 7 Venue Decision Delegation

Καλησπέρα σε όλους,

Ζητώ συγγνώμη που έλειπα τόσο καιρό -και δυστυχώς θα συνεχίσω να λείπω ακόμη-
λόγω του ΕΣ και της εκπαίδευσης ΛΥΒ (ναι με στείλαν για λοχία/δεκανέα/whatever)...
Στο θέμα τώρα γιατί δεν έχω και πάρα πολύ χρόνο:

Στο θέμα της ενημέρωσης ίσως να φταίω λιγάκι κι εγώ, γιατί ενώ ήξερα την όλη
κατάσταση -αφού μιλούσα όσο συχνά μπορούσα με όσους εμπλέκονται με τη διοργάνωση,
δεν είχα προβεί σε κάποιο email, αλλά δεν ήταν και τόσο εύκολο αυτό να γίνει.

Είχα ήδη συμφωνήσει με τον Φαίδονα -αν και όχι ιδιαίτερα πρόθυμα- ότι λόγω συνθηκών
- πολύ λίγοι εθελοντές, μικρή ως καθόλου κινητικότητα, 2 DDs πρακτικά ανενεργοί,
αναποφασιστικότητα στην ημερομηνία/τοποθεσία, έλλειψη νομικού φορέα μέχρι αυτής της
χρονικής που *επισήμως* να δέχεται να αναλάβει την νομική κάλυψη της διοργάνωσης, κλπ -
δεν είναι δυνατή η οργάνωση του dc7 στην ελλάδα.

Σα να μην έφταναν όλα αυτα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και μια αυστηρότερη στάση των
διοργανωτών λόγω της ανοργανωσιάς του Μεξικό, όπως θα σας ενημερώσει και ο Φαίδων
χωρίς αμφιβολία.

Οπότε, αν και δε μου αρέσει -τώρα- ίσως τελικά να είναι καλύτερη η προετοιμασία του
dc9 στην Ελλάδα, ίσως τότε να είμαστε πιο έτοιμοι, τουλ. τότε θα είμαστε -ελπίζω-
περισσότεροι για να το διοργανώσουμε όπως θέλουμε και όπως αξίζει σε μια τέτοια
διοργάνωση.