Re: Πρόβλημα με ttf-freefont

Στις 28-07-2006, ημέρα Παρ, και ώρα 12:57 +0300, ο/η Eftaxiopoulos
Dimitrios έγραψε:
> Γεια σας,
> Χρησιμοποιώ Debian sarge. Στο openoffice, όταν γράφω έντονα (bold), με
> γραμματοσειρά π.χ free sans, μου εμφανίζονται κενά ανάμεσα στο ώ και στο
> τελικό ν. Έχω επισυνάψει ένα δείγμα του τι συμβαίνει.
>
> Το ίδιο πρόβλημα εμφανίζεται και στο ελληνικό KDE όταν χρησιμοποιώ free sans
> bold.
>
> Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
> Δημήτρης

H μόνη λύση είναι να αλλάξεις γραμματοσειρά.. Το hinting της free  sans
είναι σχεδόν ανύπαρκτο. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα τις dejavu
(http://dejavu.sourceforge.net/wiki/index.php/Main_Page ) οι οποίες
αναπτύσσονται και βελτιώνονται συνεχώς σε σχέση με τα ελληνικά και το
hinting τους (και ότι στραβό προσέξεις στείλε σχόλιο για να διορθωθεί
στην επόμενη έκδοση..) (κατέβασε την 2,8)