Re: more debconf.gr: twra ti na pei kaneis!

Στις 17-07-2006, ημέρα Δευ, και ώρα 18:29 +0300, ο/η galaxico έγραψε:
> ενώ συζητούσαμε όλα αυτά τις τελευταίες μέρες έστειλα
> το παρακάτω mail στη λίστα του debconf-team για να δω
> βρε παιδάκι μου αν όντως υπάρχει πρόβλημα με ένα domain
> όπως το debconf.gr.
>
> το αρχικό μου μήνυμα και η απάντηση του Alexander Schmel:
>
> ========
> Hi!
>
> * galaxico <galaxico@quad-nrg.net> [060714 12:31]:

> Well... nice... I think... Aeh...
>
> I'm sorry, I don't get it.  I see something which seems to be three
> artivles written in greek and an "english" button, which doesn't change
> [...]

Να βάλω και εγώ το λαδάκι μου στο flame? (off open-source list)
Γιατί αυτή η κόντρα θα πρέπει γίνεται cc και στην open-source λίστα?
Περιμένουμε βοήθεια ή διαιτησία από το ΕΔΕΤ?
Γιατί στην όλη η συζήτηση- σχεδιασμό για το debconf να μην ζητηθεί και
επισημα η βοηθεια -συμμετοχή του hellug?
Ποια είναι η Ελληνική ομάδα του debian (αν υπάρχει) και γιατί αυτό δεν
συζητήθηκε στη κατάλληλη λίστα ώστε να παρουμε συλλογικά τις αποφασεις?

Μανώλη εσύ περιμένεις να μαζέψεις περισσότερα άτομα για την διοργάνωση
του debconf, μετά από αυτή την κόντρα? Ακόμα και αν δεν ακολούθησες τη
"σωστή διαδικασία" για το debconf9, τώρα δεν υπάρχει γυρισμός? (π.χ εσύ
και άλλοι θα δικεκδικήσεις την υποψηφιότητα μέσω του debconf.gr και ο
Κώστας και οι άλλοι θα την διεκδικήσουν μέσω του p.x
debconf.debian.gr?) . Αν για σένα οι τρέχοντες dd δεν επαρκούν-
βαριούνται- δεν ενδιαφέρονται- θέλουν να καπελώσουν το debconf, τι σε
κάνει να αισιοδοξείς ότι θα τα καταφέρεις μόνος σου?
Επειδη θεωρώ ότι οι προθέσεις σου (όπως και του Κώστα) για το debconf
είναι αγνές, πιστεύω ότι δεν είναι αργά να ξεκινήσουμε τη συζήτηση από
την αρχή με τη συμμετοχή όλων. (ιστοσελίδα- ομάδες- εθελοντές- σύλλογοι-
τοποθεσία) (Έτσι και αλλιώς η πρωτοβουλία σου με τη σελίδα δεν πήγε
χαμένη μιας και "ξύπνησες" τη συζήτηση για το debconf )