Re: [Open-source] debconf.gr is on the air!

Γεια σε όλους ξαναγράφω γιατί θέλω να εξηγήσω τη χρήση του όρου ηγέτη στο πρώτο mail μου. Καταρχήν θα ήθελα να πω στο Μαργαρίτη ότι χρησιμοποίησα τη λέξη ηγέτης όχι για να τον μειώσω ούτε για να τον ειρωνευτώ, απλά ήθελα να δείξω ότι ο dd είναι λειτούργημα είναι άτομο που εμπνέει σεβασμό κι εμπιστοσύνη και  βέβαια όπως προαναφέρθηκε δένει τον κόσμο του Debian με τον ίδιο τον πυρήνα του Debian. Επίσης ο ηγέτης δεν είναι αναγκαστικά ο "αρχηγός" όπως το πείραν κάποιοι με την αυταρχική έννοια, ο ηγέτης είναι άτομο που εμπνέει, βοηθά και αντιλαμβάνεται...... Και κάτι άλλο κανεις δε νομίζω ότι είναι αντίθετος της ιεραρχίας και της οργάνωσης σε ένα project και μάλιστα φιλόδοξου όπως το Debian μην μπερδεύουμε τη δημοκρατία με την αναρχία! Ο Κώστας στο όλο σκηνικό έχει δίκιο αλλά αυτό που με ενόχλησε ήταν η συμπεριφορά του, δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να ήμουν στη θέση του Μανώλη...  Επίσης τονίζω ότι το όλο σχόλιο για τη συμπεριφορα του Κώστα δεν είχε αρνητικές επιδιώξεις απλά ήθελα να του πω ότι μ' αυτή τη συμπεριφορά απομακρίνει τον άλλο ακόμα κι αν έχει δίκιο... Και κάτι άλλο κανείς δε πρέπει και δεν έχει το δικαίωμα να απομακρίνει κάποιον απο το Debian ή τον ανοικτό κώδικα. Μόνο και μόνο που κάποιος ακολούθησε τον ανοικτό κώδικα κάτι σημαίνει και δεν πρέπει να χαθεί ένας τέτοιος άνθρωπος και φίλος... Στη περίπτωση μας πιστεύω ότι ο Κώστας Μαργαρίτης όπως και πολλοί άλλοι έχουν δώσει πολλά και απαιτείται σεβασμός προς το πρόσωπο τους... και αυτό δε το λέω για να γλύψω το νιώθω και το πιστεύω. Έτσι ας μπουν οι χαζοτσακομοί στην άκρη κανείς δεν περισσεύει γιατί απλά ο καθένας μας είναι θαυμάσιος  αν το σκεφτείς ότι δεν είναι λίγο πράγμα κανείς  να ανοίγει τα μάτια του πέρα απ τα όρια της πλειοψηφίας. Κι όμως κάποιοι μπορούν και μαγκιά τους, κλοτσάμε ένα μονοπώλειο που έχει αιχμαλωτίσει την πληροφορία και κατά συνέπεια τη δημοκρατία και παλεύουμε για ένα δίκαιο "ηλεκτρονικό κόσμο" δε ξέρω αν το πετύχουμε ίσως εμπνευστεί και ο κανονικός......... Οπότε μία είναι η λύση ενότητα, κατανόηση, σεβασμός, εκτίμηση και συνενόηση.
Με  εκτίμηση  και σεβασμό  αγαπητοί  φίλοι και φίλες(Αλήθεια υπάρχουν γυναίκες που ασχολούνται με Debian  στην Ελλάδα?)
Χρήστος
Ο καθένας μόνος του δεν καταφέρνει πολλά
Όλοι μαζί αλλάζουμε τον κόσμο.