Re: Πληροφορίες για dd.

On 27 Ιουν 2006, at 1:06 ΠΜ, Margiolas Christos wrote:

Γεια λέγομιαι Χρήστος Μαργιώλας και θα ήθελα να ζητήσω τη γνώμη σας. Πριν μερικές μέρες τέλειωσα τις Πανελλήνιες κι αμέσως έπεσα στη C (τώρα άρχισα να μαθαίνω) και στο linux, στην ουσία είχα δέκα μήνες να αγγίξω pc. Απο τα 14 μου έψαχνα απεγνωσμένα να βρώ μιια διανομή που να μου ταιριάζει και πέρισι λίγο μετά τα Χριστούγγενα τη βρήκα, φυσικά ήταν το debian. Τώρα έχοντας τελειώσει τα φρικτά σχολικά μου χρόνια θα ήθελα να ασχοληθώ περισσότερο με το open source και βέβαια με το debian. Η ερώτηση μου απλή, τουλάχιστον για τους περισσότερους απο εσάς. Υπάρχει περίπτωση να επιβιώσω αν ξεκινήσω προετοιμασία για Debian Developer απο τώρα ??? Δε ξέρω μπορεί να πείτε ότι δε πάω καλά ή κάτι τέτοιο πάντως θέλω να ακούσω τη γνώμη σας.... Τους αγωνιστικούς μου χαιρτισμούς (πλάκα κάνω, αλλά και η προώθηση του open source περί απελευθερωτικού αγώνα πρόκειται και μάλιστα διεθνοποιημένου)
Χήστος

από τα 14;;;!!!! Μακάρι να είχα αρχίσει να ψάχνομαι και γω τόσο ενσυνείδητα από τα 14! πολύ ενθαρρυντικό και ελπιδοφόρο να έχεις τόσο έντονες ανησυχίες σ´αυτή την φάση και να θέσεις να διαθέσεις μέρος της ενέργειάς σου στο Debian! Σίγουρα θα είναι όφελος για όλη την κοινότητα. Επειδή σε ακούω λίγο φρικαρισμένο με το σχολικό σύστημα (και δεν έχεις και πολύ άδικο βέβαια) απλά χαλάρωσε! Η διαδικασία του να γίνει κανείς Debian developer δεν είναι ῾πανελλαδικές῾ εξετάσεις! Είναι κάπως επίπονη βέβαια και κρατάει σε μάκρος αλλά αυτό που χρειάζεται είναι κυρίως ενθουσιασμός, κάποιος χρόνος να διαθέσεις και φυσικά συνέπεια. Από ενθουσιασμό
πάντως ακούγεσαι μια χαρά!

Ανεπιφυλάκτως λοιπόν, προχώρα! Οι τρεις πλέον έλληνες DD αλλά και οι υπόλοιποι στην κοινότητα του Debian θα σε βοηθήσουν ανεπιφύλακτα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η όλη διαδικασία θα σε ανταμείψει νομίζω πλούσια. Και πού ξέρεις, μπορεί να δώσεις ένα δυνατό παράδειγμα και για άλλους
ανήσυχους συνομήλικους!

με εξίσου αγωνιστικούς χαιρετισμούς (γιατί το Ελεύθερο λογισμικό είναι όντως δύναμη κοινωνικής
απελευθέρωσης)

μανώλης