Re: gia to debconf!

Αν ούτε και μένα μου πέφτει άμεσα λόγος, αφού το μόνο που έχω κάνει μέχρι στιγμής για το debian είναι να το προωθήσω σε κάποιους φίλους και γνωστούς καθώς και να το εγκαταστήσω σ' ένα pc του δημοσίου, θα ήθελα να πω ότι μια ξεχωριστή σελίδα θα ήταν καλύτερη ιδέα για μια πιθανή διοργάνωση του  debconf. Επίσης δε σημαίνει ότι όλοι οι χρήστες που επισκέπτονται το debian.gr έχουν την ικανότητα και τη θέληση να βοηθήσουν και στη διοργάνωση ενός debconf. Και αν θέλουμε να το δούμε κι απο διαφορετική σκοπιά ο κόσμος και η κοινότητα debian βλέποντας μια ξεχωριστή σελίδα αφιερωμένη μόνο στο  debconf θα πιστέψουν περισσότερο στην ελληνική πρόταση αφού θα δουν ότι κάποιοι ασχολούναται πολύ σοβαρά με το debconf  και αυτοί δεν θα είναι μόνο οι dd.....