Νέος Έλληνας Debian Developer: Φαίδων Λιαμπώτης (aka paravoid)!!!

Καλημέρα σε όλους, Χρόνια Πολλά και Καλό Μήνα!!! (καλά ξεκινάει ο
μήνας!)

Μόλις μου το είπε ο Φαίδων ότι πήρε το τελικό ACK και θα ήθελα να το
ανακοινώσω δημοσίως, γιατί του αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια!!!

Ο Φαίδων Λιαμπώτης λοιπόν είναι ο νέος (3ος κατά χρονολογική σειρά)
Έλληνας Debian Developer και θέλω να τον καλωσορίσω στην μεγάλη
οικογένεια του Debian και στη μικρή ελληνική κοινότητα :-)

Προσωπικά πιστεύω ότι ο Φαίδων θα γίνει από τους καλύτερους DDs γενικά
και όχι μόνο στην Ελλάδα και είναι πραγματικά θετικό που τον κέρδισε
το Debian και όχι κάποια άλλη διανομή (ας προσέχανε :-)

Ο Φαίδων είναι επίσης ο Έλληνας DD που θα μας εκπροσωπήσει στο Μεξικό
στο Debconf 6 και θα παρουσιάσει την ελληνική συμμετοχή για το
Debconf 7. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πάει πάρα πολύ καλά και τον
ζηλεύω κιόλας :-)

Μπράβο ρε Φαίδωνα! Ειλικρινά μπράβο!!! Μου έφτιαξες τη μέρα!!!

BTW, υπάρχουν και άλλοι 3 ακόμη υποψήφιοι Έλληνες Developers:

Αχιλλέας Κότσης
Νίκος Νύκταρης
Εμμανουήλ Γαλάτουλας

Πληροφορίες για τις υποψηφιότητές των παιδιών μπορείτε να δείτε στη
σελίδα:

https://nm.debian.org/nmlist.php

Καθώς και πλέον αν επιλέξετε 'Greece' στην σελίδα

http://db.debian.org/

θα δείχνει πλέον 3 Έλληνες!!! Ζήτωωωωωωωωωωω!!!
Άντε παιδιά να τους εκατοστήσουμε!!! (Συγχωρέστε τον ενθουσιασμό μου
αλλά καιρό είχα να ακούσω καλό νέο στις λίστες αυτές!!!)