Re: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ "ν"

Είναι πολύ καλό που έκανες την ανανέωση στη σελίδα του Wiki.

Αν κάνεις αναζήτηση στο Goole για "τελικό ν" (*με* τα ""), θα
εμφανιστούν σχετικές σελίδες
(http://www.google.com/search?q=%22%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C+%CE%BD%22&sourceid=firefox&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:el-GR:official)

α. Typos.com.cy (δύο άρθρα)
http://www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=5914
http://www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=5915

β. Υπηρεσία Εκδόσεων (Ευρωπαϊκή Ένωση)
http://www.google.com/url?sa=U&start=3&ei=lpabQvvULr20aOHhlOsH&q=http://publications.eu.int/code/el/el-4100400el.htm&e=9707

γ. teiher.gr
http://www.teiher.gr/users/kutrulis/Glosika/Orthografia.htm

και αρκετά άλλα.

σίμος

Στις 29/Μάι/2005, ημέρα Κυριακή και ώρα 21:22, ο/η Socrates P VAVILIS
έγραψε: