Σχετικα με το boot-installer.po

Γεια σας,
Στελνω το αρχειο boot-installer.po μετα απο την μεταφραστικη προσπαθεια μου.

Δεν ξερω πως τα καταφερα αλλα οταν κανω καποια αλλαγη στο αρχειο
και  πηγαινω να το σωσω ( με ΚBabel ) εμφανιζεται το παρακατω   μηνυμα :

msgfmt detected a syntax error.
Output of "msgfmt --statistics":
/home/popo/Desktop/fresh-el-trans-dir/boot-installer.po:3642:88:
parse error
/home/popo/Desktop/fresh-el-trans-dir/boot-installer.po:3686:26:
parse error
/home/popo/Desktop/fresh-el-trans-dir/boot-installer.po:3849:105:
parse error
msgfmt: found 3 fatal errors
Please edit the file again

Τι κανω τωρα?
Εχω τελειωσει τα copy-paste και την  μεταφραση  των αμεταφραστων.

Τα προβληματα αρχισαν με το copy-paste απο .xml αρχεια οπως το καταλαβα εγω. ( μαλλον δεν φανταστηκα οτι δεν ηταν μια απλη copy-paste διαδικασια)

Θαθελα την κριτικη σας.
Δεν επιχειρησα να μεταφρασω την φορμα συμπληρωσης για bug report.

Γεια και χαρα σας