Re: Ζητώ συγνώμη

On Τρίτη 24 Μάιος 2005 00:26, Thomaidis Yiannis wrote:
> Ζητώ συγνώμη από όσους  έχω ενοχλήσει τις τελευταίες μέρες, ειδικά
> όσους είναι αρκετά απασχολημένοι με άλλα σημαντικά για όλους μας
> θέματα.

Ρε γιατί ζητάς συγγνώμη? Δε φτάνει που φιλοτιμήθηκες και συνεισφέρεις,
ζητάς συγγνώμη γι' αυτό; Αν κάποιος δε μπορεί να σου απαντήσει επειδή
δεν προλαβαίνει αυτό δε σημαίνει ότι δεν εκτιμά την προσφορά σου,
απλώς ξέρεις πως είναι, όλοι πήζουμε με κάτι. Αλλά σε καμιά
περίπτωση, δε θα πρέπει να απογοητεύεσαι με κάτι τέτοιο. Σκοπός είναι
να βοηθήσουμε ο καθένας με οποιον τρόπο μπορεί για να έχουμε ένα καλό
αποτέλεσμα.