Re: [I18NGR] Σχετικά με τον τονισμό των κεφαλαίων λέξεων...

On Κυριακή 22 Μάιος 2005 22:29, Λουκάς Σταμέλλος wrote:

> Ποτέ, εκτός μόνον του διαζευκτικού "ή" ("Ή")

(ξανακάνω cc το debian-l10n-greek, please κρατήστε τα cc που βάζω, τα
βάζω για κάποιον λόγο.)

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να συμπεριληφθούν ατόνιστες στο
aspell. Θα ετοιμάσω τη λίστα και θα την στείλω. Αλλά από την άλλη θα
πρέπει να _αφαιρεθούν_ οι κεφαλαίες από το aspell ή ο κανόνας να
αλλάξει ώστε να μη θεωρούνται τα κεφαλαία = πεζά. Διαφορετικά έχουμε
bug.

Κάτι άλλο, η ένωση λέξεων στα ελληνικά γενικά δεν παίρνει παύλα  '-',
ποιον από τους δύο όρους να κρατήσω;

προ-φόρτωση
προφόρτωση
νέο-εγκατεστημένο
νεοεγκατεστημένο

Το πιο σωστό μου φαίνεται χωρίς παύλα, αλλά ας ρωτήσω κιόλας... :-)