Re: Macedonia Deploys 5,000 Ubuntu Desktops in Schools

On Saturday 10 December 2005 16:55, Konstantinos Margaritis wrote:
> (θα ήθελα αν είναι δυνατόν, να προωθήσετε αυτό το μήνυμα σε άτομα που
> να μπορούν να επηρεάσουν καταστάσεις π.χ. στο Υπ. Παιδείας, αν και
> υποπτεύομαι ότι ακόμη και τώρα δε θα γίνει πάλι τίποτε...)

Πολύ καλή υποψία :)

> Αυτή τη στιγμή κρατιέμαι να μην αρχίσω να βρίζω... έχω κουραστεί να
> τρέχω και να παρακαλάω και να βρίσκω κλειστές πόρτες. Και να μας
> βάζουν συνεχώς τα γυαλιά άλλες χώρες που ούτε πιο έξυπνες είναι ούτε
> περισσότερους πόρους έχουν, αντιθέτως υστερούν γενικά απεναντί μας,
> σε όλα εκτός από τη θέληση!

Αγαπητέ μου Κώστα, εδώ νομίζω πως κάνεις λάθος. Φυσικά κι υπάρχει θέληση,
εφόσον ομως ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ (ΠΟΛΛΑ) ΕΞΟΔΑ. Από τη στιγμή λοιπόν που μπορούμε να
δικαιολογήσουμε πολύ περισσότερα έξοδα στην ευρωπαϊκή ένωση χρησιμοποιώντας
κάτι πιο ακριβό κι ενδεχομένως κλειστό σύστημα, γιατί να χρησιμοποιήσουμε
κάποιο ανοιχτό σύστημα, το οποίο ούτε έξοδα θα καλύψει, ούτε windows είναι?

Μάλιστα τωρα που το θυμήθηκα, πήρα μια απάντηση του στύλ "Το Linux δε μας
κάνει γιατί είνα ακόμα δεν ειναι καλό, εμείς έχουμε μια μεγάλη εταιρία, που
την πληρώνουμε πάρα πολύ οπότε ξέρει τι μας βάζει" πολύ πρόσφατα, από το
δημόσιο φυσικά.

Το θέμα είναι το εξής: Πρέπει να μας επιβάλλει πρόστιμο η ευρωπαϊκή ένωση για
να κάνουμε κάποια κίνηση? μόνοι μας δηλαδη, δεν? κι αν μας το πεί και κάνουμε
την κίνηση, θα το αναλάβει κάποιος ικανός? γιατι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ι κίνηση που
θα κάνουμε θα είναι τέτοια ώστε να αποφύγουμε τις κυρώσεις, παρά να κάνουμε
κάτι πραγματικά.

Κώστα φοβάμαι πως πρέπει να σώσεις το mail αυτό και να το ξαναστείλεις όταν θα
έχουμε εκλογές, δεν έχει να κάνει ποιός είναι "πανω", όποιος και να είναι,
περίμενε σε παρακαλώ τις εκλογές...τότε ίσως να γίνει κάτι, είναι περίοδος
που γενικά οι κυβερνήσεις, για κάποιο περίεργο λόγο, γίνονται ανοιχτόμυαλες
σε τέτοια πράγματα. περίεργο πράγμα... :)

Εκνεύρισα σίγουρα διάφορους, σορρυ, απλά πατήστε το πλήκτρο "delete", δίπλα
στο enter :)

Καρκούλης Θεόδωρος,
Debian GNU/Linux Developer
Skolelinux Developer