Re: [Open-source] �� OpenOffice 2.0 linux builds...

Emmanuel Galatoulas wrote:
> Μια παρατήρηση που είναι πιστεύω σημαντική.
> Από ότι είδα στο
>
> http://openoffice.debian.net/
>
> τα Debian πακέτα για openoffice2 έχουν ανέβει στην unstable
> και μπορεί κανείς να τα κατεβάσει/εγκαταστήσει προσθέτοντας
> το ακόλουθο URL στο /etc/apt/sources.list
>
> deb  http://people.debian.org/~rene/openoffice.org/2.x/ ./
> [snip]
> Δείτε και την πλήρη ανακοινωση:
>

>      2005-10-22: 2.0 uploaded to unstable
Μανώλη, όπως λέει και η ανακοίνωση, τα πακέτα βρίσκονται στο unstable.
Όποιος τρέχει unstable σε κάποιο Desktop/chroot του, με apt-get update
&& apt-get upgrade θα αναβαθμιστεί στην καινούργια έκδοση.
Δεν χρειάζεται extra sources δηλαδή.
Εγώ πάντως άνοιξα ένα MS-Word χτες και το διάβασε εκπληκτικά καλά.
Με γειά μας ;)

Φ.