PCMCIA Wireless under linux!

Xerete, Xerete!

Exo mia laptopia! me to Sarge epano kai ton 2.6 (me ton 2.4 kolouse to simpan) kai prospatho edo kai arketo kairo (kamia bdomada) na egkatastiso mia Netgear pcmcia wireless, alla den thelei na "mpei" me tipota. Eida oti to Prism54 (http://www.prism54.org) ipostirizi auti tin karta, alla to problima einai oti o cardmgr den thelei na tin de me tipota., Epeidi den exo xrono na asxolitho allo me auto to thema apla thelo na rotiso ean exete na mou protinete kapoia alli pcmcia wireless i opoia na paizei oraia kai kala, h ean exete kapoio grigora tip
gia to pos na kalopiaso ton cardmgr kai na tin dei!

Filika
Antonis