Re: [Open-source] OpenOffice.org 2.0 localization!!

Kostas Papadimas wrote:
> Το OpenOffice πλησιάζει στην έκδοση 2.0 και η ελληνική έκδοση δεν θα
> υπάρχει. Όλοι γνωρίζουμε το πόσο σημαντική είναι μια ελληνική έκδοση του
> OpenOffice για την διάδοση και την υιοθέτηση του Ελεύθερου λογισμικού
> στην πατρίδα μας . Έτσι λοιπόν  ήρθε ο καιρός να βοηθήσουμε όλοι μας για
> να υπάρχει μια πλήρη ελληνική έκδοση του OpenOffice 2.0 που θα φτάσει σε
> κάθε γωνιά της Ελλάδας.
>
> Η δουλειά που υπάρχει μέχρι τώρα χονδρικά:
> Μεταφρασμένα: 6145
> Fuzzy: 3019
> Αμετάφραστα:9979

> [...]

Συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά Κώστα!!! Μετέφερα τη λίστα με τα
αρχεία προς μετάφραση σε μία ξεχωριστή σελίδα στο wiki του ellak.gr οπου
ο καθένας μπορεί να βάζει το όνομα του δίπλα απο τα αρχεία που αναλαμβάνει:

http://www.ellak.gr/wiki/TranslateOpenoffice2

Kάνω cc και στη λίστα dev@el.openoffice.org

Δημήτρης