Re: μεταφρασεις.....

On Δευτέρα 13 Ιούνιος 2005 23:01, Socrates P VAVILIS wrote:
> Μπορεις να μου εξηγησεις τη διαφορα - πρακτικα?αν θυμαμαι καλα το
> debconf απαιτει καποιες γνωσεις cvs και αλλα πολλα.....

όχι, τα debconf είναι απλώς τα μηνύματα (debian specific και δεν
περιλαμβάνονται στο upstream πακέτο) που εμφανίζονται κατά την
εγκατάσταση/απεγκατάσταση/ρύθμιση ενός πακέτου και έχουν σκοπό στην
αυτοματοποίηση της διαδικασίας ρύθμισης του πακέτου. Π.χ. τα μηνύματα
ρύθμισης του samba. Αυτά παρέχονται για μετάφραση ως απλά .po αρχεία,
αλλά είναι αποκλειστικά για το Debian. Και είναι αρκετά γαμώτο... :-)