Re: Ανακοίνωση διάθεσης της διανομής Ubuntu Linux 5.04

Μόλις εγκατέστησα το Ubuntu Linux 5.04 στο desktop  μου στο σπίτι. Οι
εντυπώσεις μου είναι περισσότερο από άριστες! Είναι μακράν η πιο
ολοκληρωμένη και καλύτρα εξελλινησμένη διανομή για desktop που έχω
δοκιμάσει τον τελευταίο καιρό.

Με το πρώτο boot λειτουργεί άψογα η απεικόνηση και εισαγωγή (με
alt+tab) ελληνικών χαρακτήρων στα Χ σε όλα σχεδόν τα προγράμματα (δεν
ξέρω τι γίνεται με όσα χρησιμοποιούν gtk 1 -π.χ. xmms- τι θα γίνει),
ενώ όλο το περιβάλλον είναι Ελληνικό χωρίς κανένα ψεγάδι.

Επίσης φαίνονται κανονικότατα Ελληνικοί χαρακτήρες και στην κονσόλα
(Αν και με alt+shift ενώ φαίνεται να αλλάζει πληκτρολόγιο, δεν μπορω
να εισάγω ελληνικούς χαρακτήρες :(  ).

Το gnome αναγνώρησε και έκανε αυτόματα mount το usb flash stick μου
και μάλιστα με codepage και io-charset τέτοια ώστε να βλέπω κανονικά
τα Ελληνικά filenames που περιεχεί το fat σύστημα αρχείων του.

Το μόνο "πρόβλημα" που έχω δει μέχρι στιγμής είναι ότι στο
about:config του firefox δεν φαινεται πουθενά το freetype,  οπότε
μόλλον δεν θα μπορώ να εκτυπώσω Ελληνικό περιεχόμενο από τον Firefox.
:(

Τέλος, το ubuntuguide (http://www.ubuntuguide.org/) είναι
κατατοπιστικότατο και δίνει όσα χρειάζονται για να εγκαταστήσω ό,τι
μου λείπει από τη βασική εγκατάσταση.

Οφείλω να πω ενα μεγάλο μπράβο και ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην κοινότητα
του Ubuntu Linux και στην Ελληνική ομάδα.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras