Re: Μεταφραση afbackup, apt-listchanges, ΑΙΜΕ

Μολις ξαναπιασα το afbackup που εχει μεινει πισω (αλλα 700 strings για να μεταφραστρουν και να ελενχθουν)
Εχω λοιπον τις παρακατω αποριες:
archive (το ουσιαστικό): αρχείο η αρχειοθήκη?
Streamer: Το βρισκω ως γιρλαντα (σαν αυτες των αποκρεων :)), οποτε προς το παρον το εχω αμεταφραστο target/ sourve server (αφορα την εγγραφη δεδομενων απο/σε in "Target server closed connection"):
Το μυνημα Error: Cannot setuid root, sorry.\n
Full backup finished: το ολοκληρωμένο αντίγραφο ασφαλείας ολοκληρώθηκε (δε μου κολλάει η διπλή χρήση ολοκληρωμενο/ολοκληρωθηκε)
one-letter flag: επιγραμματική επιλογή?