Re: [Open-source] Oslo Debian-edu gathering: report και ανακοίνωση...

On Τρίτη 08 Φεβρουάριος 2005 21:03, Yannis Corovesis wrote:
> Κώστα, μόνος σου το λες  με ρώτησες και δεν περίμενες,
> εξελληνισμός είναι το θέμα όχι συμβολή στο migration
> woody-to-sarge, Είναι λεπτό θέμα καλό είναι να περιμένεις όπως σου
> είπα και στα προηγούμενα μηνύματα που
> για κάποιο λόγο αγνόησες. Λύση θα βρεθεί αλλά ΣΤΟΠ στις
> ανακοινώσεις.

Πραγματικά λυπάμαι, και περισσότερο γιατί αδυνατώ να καταλάβω το λόγο
για τον οποίο αντιμετωπίζω μια τέτοια επίθεση. Όπως ξαναείπα, δεν
θεωρώ ότι έγραψα κάτι λάθος ούτε και ανακρίβιες και δεν πρόκειται να
απολογηθώ για αυτό. Έγραψα τα πραγματα όπως _ακριβώς_ τα έχω
περιγράψει σε πάμπολλες  συζητήσεις.

Όσον αφορά το τί περιλαμβάνεται, ο εξελληνισμός του συγκεκριμένου
έργου προϋποθέτει _και_ την μετάβαση από woody->sarge το οποίο είναι
θέμα τεχνικής  φύσης και το έχω αναφέρει ουκ ολίγες φορές. Και φυσικά
δεν είναι το μόνο. Δεν αγνόησα κανένα μήνυμα, απλώς έλαβα το σχόλιο
αμέσως μετά αφού είχα στείλει το mail. Περίμενα μια μέρα για να
στείλω το mail και στο χώρο που κινούμαι μια μέρα είναι υπεραρκετή
για να δω αντιδράσεις. Δεν είδα και θεώρησα ότι δεν θα υπήρχε.

Αυτά που ανακοίνωσα, είχαν απλώς το ρόλο της ενημέρωσης και θα
ακολουθήσουν όσα ακόμη πιστεύω ότι χρειάζονται. Τόσο καιρό προσπαθώ
να προσφέρω ό,τι είναι δυνατόν από πλευράς μου, και πάντα κάποιος θα
βρεθεί να παραπονεθεί. Αλλά συνήθως υπάρχει κάποιος λόγος. Στην
συγκεκριμένη περίπτωση αδυνατώ να δώ το λόγο για τον οποίο δέχτηκα
τέτοια αντιμετώπιση.

Κωνσταντίνος Μαργαρίτης