Re: [Open-source] Re: macedonia

On Παρ 24 Σεπ 2004 09:55, Vassilis Grigoriadis wrote:
> Profanws prepei na eisai apo notio ellada, giati egw bgainontas apo
> ti spilia mou kai pigainontas sta xwria tis florinas pairnw alla
> "filika" minimata, kai syzytwntas me tous skopianous pou erxontai
> sti thessaloniki na spoudasoun pairnw alla episis "filika"
> minimata. Kai otan milaw me ellines pou menoun sta skopia tote kai
> aytoi mou ekfrazoun ta "filika" synaisthimata twn skopianwn kai twn
> albanwn pou zoun ekei. Opote twra oti kai na les gia mena proswpika
> de me aggizei.

Κατάγομαι από τη Β. Ελλάδα (και οι δυο γονείς μου είναι από εκεί και
πηγαίνω σχετικά συχνά), αν και έχω γεννήθηκα και μεγάλωσα στη
Λάρισσα, σπούδασα και έζησα στην Αθήνα για 12 χρόνια και τώρα
μετακόμισα Ναύπλιο. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου Βόρειο ή Νότιο αυτά είναι
ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Με ενοχλεί πάρα πολύ όταν κάποιος Έλληνας ή μή μιλάει
άσχημα για οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας. Οπότε το επιχείρημά σου δε
στέκει.
Όπως έχω πει πάρα πολλές φορές και έχω βαρεθεί τη συζήτηση, δε μπορείς
να πείσεις κάποιον απαντώντας αρνητικά συνέχεια. Αν σου πει ο
Σκοπιανός ότι η Μακεδονία είναι δική τους μη τον βρίσεις, πες του να
σου το αποδείξει με ιστορικά στοιχεία. Και μετά κάνε το ίδιο κι εσύ.
Προφανώς για εμάς είναι πολύ πιο εύκολο γιατί όντως έχουμε τέτοιες
αποδείξεις αλλά το θέμα είναι η προσέγγιση του θέματος.

> To problima den einai kalhs geitonias, einai problima pou afora
> ayth kathayth thn Elliniki Istoria kai ti glwssa mas. An thes oi
> Makedones na einai kapoioi pou eirthan apo ta bathi tis Persias kai
> milousan ti makedoniki glwssa kai alla polla poy theloun na
> perasoun oi geitones mas se Epistimonika Synedria (blepe
> Glwssologiko synedrio sti Germania, Balkanikes synakseis kai
> alla).. tote edw pragmatika diafwnoume.

This is bullshit. ΔΕΝ υπάρχει μια ελληνική φυλή και άντε διάβασε κάνα
βιβλίο. Υπάρχουν ΠΟΛΛΑ ελληνικά φύλα τα οποία εγκαταστάθηκαν στον
τόπο και ενσωματώθηκαν στον υπάρχοντα πολιτισμό. Δεν είναι κάποιος
Έλληνας λόγω γονιδίων αλλά λόγω πολιτισμού. Αν έχεις ανώτερο
πολιτισμό θα τους ενσωματώσεις σε μερικά χρόνια. Και γιατί όχι;
Το ίδιο γίνεται σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες. Εσύ το είπες μόνος
σου, έρχονται σκοπιανοί φοιτητές στην Ελλάδα για σπουδές γιατί είναι
καλύτερα από τη χώρα τους. Μερικοί από αυτούς θα συνεχίσουν να ζουν
στην Ελλάδα και να συναναστρέφονται με Έλληνες. Σε μερικές γενιές θα
αφομοιωθούν εντελώς στην κοινωνία και θα είναι όπως οι
Ελληνοαμερικάνοι, οι οποίοι παρεμπιπτόντως έδωσαν την χειρότερη
εικόνα όταν πρωτοπήγαν.

> Dystyxws den kserw se poia lista synexizetai i syzhtisi me tous
> ksenous...

Hello, δεν συνεχίζεται, τα κατάφερες μια χαρά.