Re: makedoniki glwssa epilogi sto linux

Dev eixa skopo oute va se prosbalw, oute va 8i3w ta pisteuw sou. Av
kaveis mia-duo boltes sto e3wteriko kai milnseis me ligo kosmo 8a
deis oti oi perissoteroi dev 3erouv kav pou eivai n makedovia poso
mallov to problnma pou avaptux8nke me mas kai tous geitoves.

To movo pou merikoi 8umouvtai eivai mia komple3ikn ellada (me mikro e)
pou fer8nke polu asxnma (opws favnke se autous) se mia mikrn xwra
pou molis pnge va sta8ei sta podia tns (bl. empargo klp). Emeis ta
blepame apo tn pleura mas kai favatistnkame me geloio tropo (blepe
sullalntnria twv ekatommuriwv klp), evw oi e3upvoi geitoves kavave
e3upvn kai apotelesmatikn propagavda. Eite to 8eloume n oxi pleov,
oloi osoi xreiazovtai va avafer8ouv stn xwra DEN xrnsimopoiouv tnv
"episnmn" ovomasia FYROM (pou snmeiwteov EINAI proswrivn, oti ki av
snmaivei auto) kai af' eterou, dev eivai n le3n pou xrnsimopoiouv oi
geitoves gia tous eautous tous.

Epeidn prospa8w va eimai avtikeimevikos pleov kai epeidn diabasa ligo
ta tektevomeva -xwris va snmaivei oti eimai n to paizw istorikos- kai
blepw poso HLI8IOI ntav kai suvexizouv va eivai oi politikoi mas sto
8ema (me elaxistes e3aireseis), de 8elw va mpw pleov sto idio
paixvidi pou mas balav priv apo xrovia gia va mpalwsouv tis blakeies
tous (bl. porwsn klp). Kai gia va se prolabw, auto de snmaivei oti ta
parataw, alla oti akolou8w mia diaforetikn odo, autn tou dialogou. Av
dw kapoiov Makedova (tns FYROM) de 8a tov arxisw stis brisies kai sta
mpivelikia, alla 8a tou milnsw eugevika kai 8a prospa8nsw va katalabw
giati egive n oln katastasn (ma8aivovtas kai tnv dikn tou ekdoxn).

Etsi 8a eimai polu kalutera proetoimasmevos va uperaspistw tnv
ellnvikn pleura se kapoio dialogo me kapoious 3evous (allwste gia to
pws apokalouv oi 3evoi tnv xwra de givetai oln n fasaria?).
Kai pragmatika se plnroforw otav milas se kapoiov xwris va APAITEIS,
opws kavoume emeis pavtaxo8ev (bl. to prosfato fiasko me to KDE) tote
mporeis va petuxeis polla perissotera. Kai vai, sto snmeio pou
eimaste PREPEI va broume mia sumbibastikn lusn. Ektos av protimas va
katalaboume tn xwra kai va tous kavoume Ellnves me to zori.

Auto evvow oti me kourase to 8ema. To oti dev eimai movos mou stn
lista de snmaivei tipote. Opws e3efrases tn gvwmn sou, etsi tnv
ekfrazw ki egw, de 8umamai va "apagoreusa" tipote.
Xwris pare3ngnsn.

Kwstas