Re: wireless terms

Γεια χαρά.

On Sun, Mar 21, 2004 at 08:45:58PM +0200, Konstantinos Margaritis wrote:
> Wireless networks are either managed or ad-hoc. If you use a real
> access point of some sort, your network is Managed. If another
> computer is your 'access point', then your network is Ad-hoc.
[...]
> Τα ασύρματα δίκτυα είναι είτε διαχειριζόμενα (managed) ή υπάρχοντα
[...]
> παίζει το ρόλο του 'σημείου πρόσβασης' τότε το δίκτυό σας είναι
> εξειδικευμενο..

Μου φαίνεται εντάξει, με μοναδική εξαίρεση τη μετάφραση του όρου
ad-hoc. Ο (γνωστός) Παπαδημητρίου είχε χρησιμοποιήσει τη φράση "ηκοί
και ως έτυχεν" (δεν είμαι σίγουρος για την ορθογραφία της 1ης λέξης
στην καθαρεύουσα), που με λίγα λόγια σημαίνει "τυχαίο". Οπότε, το
παραπάνω κείμενο γίνεται "... (managed) ή τυχαία (ad-hoc). ... τότε το
δίκτυό σας είναι τυχαίο..". Ίσως μια πιο ορθή/ελεύθερη μετάφραση του
όρου να ήταν "τυχαίας τοπολογίας", αλλά η γενική ιδέα είναι η ίδια.

\n\n

--
 Nikos "Noth" Ntarmos    | < ntarmos at ceid dot upatras dot gr >
 NetCINS Lab. @ C.E.I.D. | [ http://{noth,p2p}.ceid.upatras.gr/ ]