Re: [Open-source] Re: Localizing INSTALLATION-HOWTO and other documents

Emmanuel Galatoulas wrote:

ZORBADELOS KONSTANTINOS wrote:

Kosta, yparxoun pragmati arketoi pou tha ithelan na symmetexoun
perissotero (sto vathmo pou mporei o kathenas me to xrono pou exei)
stin Elliniki omada tou Debian. Yparxei kapou kapoio synolo me TODO
oste na mporesoume na syntonistoume ligo parapano kai na parei o
kathenas kati i na voithisei se kati pou exei arxisei?
Kati akoma: ginetai kamia anaptyxi sto mixanima debian.gr i
xrisimopoieitai apla san mirror? Pou filoxeneitai ayto?

-- Kostas Zorbadelos Currently at: Otenet IT Department mailto: kzorba@otenet.gr Out there in the darkness, out there in the night
 out there in the starlight, one soul burns brighter
 than a thousand suns.

Meta apo synnenohsh me ton Joey Hess exw pleon cvs access sto alioth site
tou debian installer kai ekana hdh commit to INSTALLATION-HOWTO.el (opws eixe ypodeixthei se prohgoumeno mail apo ton Joey). Exw hdh ekfrasei thn apopsi oti de tha eblapte mia xehwristh ypodomh gia "thn ellhnikh omada tou Debian", mallon einai aparaiththth, alla BASIKA AYTO EXARTATAI *apo thn krisimh maza twn endiaferomenwn!* Dhl. an oi emplekomenoi einai autoi pou einai shmera pithanon na mhn exei poly nohma Apo kei kai pera an yparxei onwts mia eyryterh kinhtikothta axizei na to doume pio sobara.
Opote opoioi endiaferontai as ekfrastoun !!!

Manolis Galatoulas