Re: [Open-source] debian & ellhnika

----- Original Message -----
From: Serafeim Zanikolas <serzan@it.teithe.gr>
To: <debian-l10n-greek@lists.debian.org>
Sent: Friday, June 20, 2003 2:17 PM
Subject: Re: [Open-source] debian & ellhnika

user)
Γιά να το κάνω ξεκάθαρο: απ' όσο δοκίμασα (και σε μιά εντελώς απείραχτη 'out
of the box' woody εγκατάσταση) τις οδηγίες στις οποίες
παραπέμπεις _δεν_ μπορώ να δώ ελληνικά χωρίς να δοθεί από μιά console _και_
η εντολή
που ανέφερα προηγουμένως
(btw το charset G1 user προκαλεί κάποια προβληματάκαι με το TAB
(τουλάχιστον))

>. . .
> Δεν μου παρουσιάστηκε γιατί έτσι κι αλλιώς δεν έκανα τη ρύθμιση για
> γράψιμο ελληνικών σε κονσόλα. Βλέποντας το αρχείο που αναφέρεις στο pc
> μου (το οποίο γράφει ελληνικά σε κονσόλα) έχω όντως σχολιάσει το
> 'include euro' αλλά όχι το 'include "linux-with- ..."'
Με ποιό τρόπο εγκα8ιστάς το ελληνικό πληκτρολόγιο σε κονσόλε???
Μιλώντας πάντα γιά την 3.0r0 όταν του λέω να εγκαταστήσει το original
ελληνικό πλκητρολόγιο του (μέ loadkeys gr.kmpap.gz) δίνει:
findfile(): timeout waiting for undead child(ren) ?
και βέβαια δεν το φορτώνει.
δεν μπορεί να βρεί τα included kmaps (σε κανένα από γειτονικά dirs που
δοκίμασα)
 οπότε η μόνη πρακτική λύση είναι ο σχολιασμός των include "kmaps"
αυτό όμως δημιορυγεί το παρακάτω πρόβλημα...

> τι λειτουργίες εννοείς ακριβώς;
πάντα γιά την 3.0r0 εφόσον το ελληνικό πληκτρολόγιο που περιλαμβάνει
φορτωθεί με τον τρόπο που είπαμε πιό πάνω (δηλ σχολιάζοντας τα include)
τα πλήκτρα π.χ. <αριστερά βέλος>, <δεξιά
βέλος> τα οποία μετακινούν την θέση εισαγωγής σε έναν text editor γιά
παράδειγμα, δεν λειτουργούν μετά την εναλλγάη πρός ελληνικό πληκτρολόγιο
(γιατί δεν ορίζονται σε αυτό το ίδιο keymap).
 Το ίδιο και γιά τα πλήκτρα 'Home', 'End' κλπ.
ένας πολύ πρόχειρος αλλά λειτουργικός τρόπς γιά να λειτουργήσουν αυτά τα 10
πολύ χρήσιμα κουμπάκια είναι η προσθήκη των γραμμών

     CtrlL   keycode 105 = Left
     CtrlL   keycode 106 = Right
     CtrlL   keycode 108 = Down
     CtrlL   keycode 103 = Up
     CtrlL   keycode 104 = Prior
     CtrlL   keycode 109 = Next
     CtrlL   keycode 107 = Select
     CtrlL   keycode 102 = Find
     CtrlL   keycode 110 = Insert
     CtrlL   keycode 111 = Remove

μέσα στο ίδιο το gr.kmpap.gz

> θα μπορούσα να κάνω ένα script αλλά με δεδομένη μία συγκεκριμένη
> εγκατάσταση (με συγκεκριμένες εκδόσεις πακέτων) αλλιώς θα είναι πολύ
> πρήξιμο ... και επίσης εφόσον υπάρχουν άτομα διατεθειμένα να το
> δοκιμάσουν και να παρέχουν feedback
η εγκατάσταση η οποία θα μπορούσε να  χρησιμοποιηθεί σαν αναφορά είναι αυτή
που προκύτπει από τα official binary CDs της Debian (γιά την stable).
Νομίζω πως αυτός θα πρέπει να είναι ο στόχος.Φτιάξτο εσύ και κάποιος θα
βρεθεί να το δοκιμάσει...