Re: Greek translations

Emmanuel Galatoulas wrote:

George Papamichelakis wrote:

Petter Reinholdtsen wrote:

[George Papamichelakis]
I have attached  the translation for main menu and grub .

I just realized, that the Greek language option is missing from
languagechooser.  Could you please send patches to add this?  Check
README.trans in the source for instructions.

OK will do that asap

Agaphte Giwrgo

anaferesai edw se menus tou debian-installer ?

Nai

giati tha me endiefere h metafrash tous. An thymasai
eixame episkoinwnhsei sxetika me ton exellhnismo ths
egkatastashs ths Debian stable alla skeftomai oti isws

Ta boot-floppies ta exw ekselinisei an anaferese se ayta (den ksero kai allo tropo egatastasis mexri tora )

axizei perissotero na prosanatolistei kaneis ston debian-installer
mia kai kalh.Yparxoun idees gi ayto ?

oti metafrazeis to stelneis stin debian-boot  anaferontas oti den exeis
write access sto cvs opws ego kai ayto einai olo .

George Papamichelakis