Νέο μέλος

Είμαι ένας ευτυχής χρήστης του Debian εδώ και τρεις μήνες. Κατάφερα να λύσω πολλά προβλήματα μαθαίνοντας ταυτόχρονα πολλά χρήσιμα πράγματα, αλλά έχω κολήσει στα εξής σχετικά με την χρήση των ελληνικών:

Χρησιμοποιώντας UTF8 locale κάποια προγράμματα (emacs, oowriter) χρησιμοποιούν το σωστό πίνακα compose και άλλα (gnome-terminal, mozilla) μάλλον αυτόν του C και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα dead_acute και dead_diaeresis για τόνους και διαλυτικά. Επίσης όταν ανοίγω ένα κείμενο με ελληνικά (ISO-8859-7) στο emacs δεν τα αναγνωρίζει και τα βγάζει "κινέζικα" (ISO-8859-1).

Χρησιμοποιώντας το locale el_GR.ISO-8859-7 το emacs δεν τρέχει.
$ LC_CTYPE="el_GR.ISO-8859-7" emacs
X protocol error: BadValue (integer parameter out of range for operation) on protocol request 45
Fatal error (6).Aborted

Αυτά είναι τα προβλήματα, ελπίζω να έχει κάποιος καμιά ιδέα.

Στην προσπάθειά μου να έχω ένα πληκτρολόγιο που να μου επιτρέπει να γράφω και στα ελληνικά και στα γαλλικά έκανα μία πατέντα και έχω ένα υβριδικό πληκτρολόγιο με πειραγμένα xkb/symbols. Αν ποτέ ενδιαφερθεί κανείς να κάνει κάτι αντίστοιχο ας με ρωτήσει.

Alexis Darrasse