[RFR] po-debconf://adduser/de.po

Hallo,
On Sat, Jun 30, 2007 at 09:49:08AM +0200, Christian Perrier wrote:
> A round of translation updates is being launched to synchronize all
> translations.
>
> Please send the updated file as a wishlist bug against the package.
>
> The deadline for receiving the updated translation is Saturday, July 14, 2007.

da der Termin näher rückt und ich noch keine Reaktion vom vorherigen
Übersetzer bekommen habe, hier meine Aktualisierung mit der Bitte um
Korrekturvorschläge.

Vielen Dank & Grüße

# German translation of adduser templates
# Daniel Knabl <daniel@knabl.com>, 2005.
# Tobias Toedter <t.toedter@gmx.net>, 2006.
# Helge Kreutzmann <debian@helgefjell.de>, 2007.
# This file is distributed under the same license as the adduser package.
#
msgid ""
msgstr ""
"Project-Id-Version: adduser 3.103\n"
"Report-Msgid-Bugs-To: adduser-devel@lists.alioth.debian.org\n"
"POT-Creation-Date: 2007-06-30 09:45+0200\n"
"PO-Revision-Date: 2007-07-10 19:01+0200\n"
"Last-Translator: Helge Kreutzmann <debian@helgefjell.de>\n"
"Language-Team: German <debian-l10n-german@lists.debian.org>\n"
"Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1);\n"

#. Type: boolean
#. Description
#: ../templates:2001
msgid "Do you want system-wide readable home directories?"
msgstr "Wünschen Sie systemweit lesbare Home-Verzeichnisse?"

#. Type: boolean
#. Description
#: ../templates:2001
msgid ""
"By default, users' home directories are readable by all users on the system. "
"If you want to increase security and privacy, you might want home "
"directories to be readable only for their owners. But if in doubt, leave "
"this option enabled."
msgstr ""
"Standardmä�ig können die Home-Verzeichnisse von allen Benutzern eines "
"Systems eingesehen werden. Falls Sie die Sicherheit/Privatsphäre Ihres "
"Systems erhöhen wollen, sollten Sie einstellen, dass die Home-Verzeichnisse "
"nur vom jeweiligen Besitzer eingesehen werden können. Falls Sie sich nicht "
"sicher sind, lassen Sie diese Option aktiviert."

#. Type: boolean
#. Description
#: ../templates:2001
msgid ""
"This will only affect home directories of users added from now on with the "
"adduser command."
msgstr ""
"Dies wird lediglich die Home-Verzeichnisse von Benutzern betreffen, die ab "
"jetzt mit dem Programm »adduser« hinzugefügt werden."