Re: New version of the coordination pages (pseudo-urls)

Jacobo Tarrio escrebeu:
> El sábado, 21 de junio de 2008 a las 17:29:53 +0200, suso@riseup.net escribía:
>
>  Resumo da túa mensaxe: "creamos a comunidade de traductores en Debian, pero
> por algún motivo impedíronnos traballar, como se demostra pola inactividade
> da lista. O único motivo que se me ocorre é esta mensaxe de Jacobo. A culpa
> é vosa. A lista ha continuar inactiva ata que deixedes de sabotearnos."

O resumo da miña mensaxe é que se a lista está inactiva, é por
responsabilidade colectiva; o que te inclúe a tí, como é natural.

>  Creo que está claro dabondo.

Espero que agora sí. Non acabo de entender moi ben a qué ven esta
reacción túa tan agresiva.

Saúde,