Re: off-topic

On Sat, Aug 28, 2021 at 05:55:32PM +0200, Marco Bodrato wrote:

> Antaŭ du jaroj mi agordis la lingvon por mia uzanto kiel esperanto...
> Uzi la kalkultabelilon (Libeoffice-Calc) ne facilas :-)
Ĉu la grafika labormedio, ke vi uzas, estas sufiĉe (aŭ komplete)
tradukista? Kaj por la lokaĵaroj? Ĉu vi sukcesis uzi plurajn lokaĵarojn?
Ekzemple: uzi Esperanton, se neniu traduko estas disponebla, tiam uzi la
lokaĵaron de via gepatra lingvo, kaj laste uzi la anglan.

> Via retpoŝta adreso estas ĉe posteo. Ĉu vi parolas la hispanan?

Posteo estas germana provizanto de retpoŝtoj, sed alirebla en multaj
lingvoj.
Mi ne tute parolas la hispanan. Eble iam mi lernos. ;-)

> Provu apertium!

Mi nur provis (franca kaj angla). Ĝi estas bona trovaĵo. Dankon! Ĝi
multe helpos min. Pli facila ol serĉadi en vortaroj! Tamen, Apertium
produktis iujn amuzajn tradukojn. Jen unu ekzemplo: