Re: Traduko de mesaĝoj de dpkg

Saluton Sian,

Vi povas trovi la zorganton per la mesaghoj en la arkivo:

http://lists.debian.org/debian-l10n-esperanto/2012/07/msg00009.html

Sed por ne perdi tempon, temas pri "Guillem Jover" <guillem@debian.org>

Dankon pro la revizio! Sendu rekte al ghi la rezivion, chu bone? Se vi
povos sendi dosieron diff al la listo, estos bone ankau.

brkm,
Felipe.