Manuel Ortega - Sinprezento.

Saluton Amikoj.

Mia nomo estas manuel ortega, mi estas venezuela hispanie bakita Esperantisto kies profesio estas la disvolvado de programaro. mi estas uzanto,apoganto kaj disvastiganto de libera programaro kaj pli precize uzanto de la universala mastruma sistemo debiano..mi intencas farigxi Esperanta tradukisto por la projekto debiana Instalilo kaj estonte kunlabori pri aliaj projektoj rilataj al debiano.

Pri debiano mi nun lernadas cxar mi gxin instalis antaux kelkaj monatoj kaj nun lernas gxin administri kaj konfiguri..

Salutojn al cxiuj listanoj.