xfce4 tradukado

Saluton al ĉiuj.

> Bonvenon cxi tie! ;-)

> Mi opinias ke jes, precipe se Debiano jam inkluzivas aux tuj inkluzivos
> la programojn pri kiuj oni babilas.

Do ni komencu?

Dum tradukado de Xfce4 ĉe ni aperis demando, kiel ni traduku titolojn.
En la angla oni majuskligas ĉiun vorton de titolo, sed ĉu ni majuskligu
ilin en niaj esperantigoj?

Antaŭdankoj!

PS: Jarbas, ĉu vi abonas debian-l10n-esperanto@lists.debian.org?

--

Ĉion bonan,
★ Antono ★ Vasiljev ★

jid: antono@jabber.org
http://a-n-t-o-n.com/

gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys CF07F739