Re: kontribuo al XFCE tradukado

Selon Jarbas <jarbasaraujojr@yahoo.com.br>:
> Saluton,
>
> mi jxus enskribigxis la liston kaj deziras kiel eble kontribui al la
> tradukado de Xfce.
> Mi volas instruojn kie trovi la liston de programoj ankoraux
> tradukendaj, kaj kiel akiri la dosierojn necesajn.
>
> Dankegon,
>
> Jarbas Araujo Jr
> Brazilo

Bonvenon Jarbas!

Jen la listo de la Xfce programoj (tradukitaj aux ne jam tradukataj):
http://i18n.xfce.org/stats/
kaj jen la listo nur de tiuj kiujn oni jam tradukis:
http://i18n.xfce.org/stats/index.php?mode=4&lang=trunk/eo

Bonvolu elekti programon kion vi volas traduki, diru al mi (ekstere de cxi tiu
listo), kaj mi sendos al vi la tauxgan malplenan eo.po dosieron, kun indikojn.

N.B: Nuntempe, la programo Thunar esta tradukata de Antono.

Por aliaj demandoj pri la Xfce tradukado,
bonvolu skribi direkte al mi ;-)

Amike,
Sylvano.
--