RE: bengali

On sam, 2006-02-11 at 14:24 +0000, MJ Ray wrote:
Joop Eggen <joop_eggen@yahoo.de>
> This task installs programs, data files, fonts, and
> documentation that makes it easier for Bengali
> speakers to use Debian.
>
> Cxi tiu tasko instalas programojn, datumdosierojn,
> signarojn, kaj dokumentojn kiuj plifaciligas al
> parolantoj de la bengala uzi Linukson.

s/Linukson/Debianon/ kaj mi samopinias.

Dankon!

Dankon por via helpo. Mi enmetos vian proponon en la 'tasksel-debconf'-programo.

Por informo kaj plibonegi mian esperanton, mi pensis traduki tiel :
Tiu tasko instalas programojn, datumdosierojn, tiparojn, kaj dokumentojn kiuj faciligas la bengalparolantajn
Debianajn uzulojn.
Ĉu ĝi estas korekta ?

Amike,
--
Serge Leblanc <serge.leblanc@wanadoo.fr> GnuPG id: 1024D/73791C2B 2002-09-30
Primary key fingerprint: 8E0C 0D6D E026 A278 9278 BF4F 1A93 D552 7379 1C2B