Vertalen Debian Handbook

Hallo debian-l10n-dutch vertaling lijst!

Mijn naam is Matthew Buchanan Astley en werk graag met linux.

Ik installeerde onlangs het Debian Administrator Handboek package op ubuntu en zag dat er bij de Nederlandse vertaling een boel teksten nog vertaald moeten worden.

Handig dat vertalen op weblate, ben alvast begonnen met vertalen en controleer daarbij de lexicon. Wordt het Debian Administrator Handbook package automatisch geupdate vanaf dat weblate?

Wellicht wat woorden die misschien ook toegevoegd kunnen worden aan de lexicon. Zoals bijvoorbeeld:

scope reikwijdte

Hoe gaat het aanpassen van de vertaal lexicon woordenlijst doorgaans?

Matthew