Re: Nieuw project manpages-l10n

Hallo Luc,

Am Di., 29. Sept. 2020 um 08:20 Uhr schrieb Luc Castermans
<luc.castermans@gmail.com>:

> Hallo,
>
> Deze mail komt "plotseling" in mijn mailbox, ik lijk een veel van de discussie te missen.  Kan ik mogelijk helpen?
>
> Luc

Inderdaad, we hebben hulp nodig. Ongeveer een jaar geleden had ik voor
het project manpages-l10n [1] oude Nederlandstalige man pagina's
geimporteerd. Helaas ben ik geen Nederlander; ik spreek wel
Nederlands, maar echter straattaal, en dus ben ik niet in staat een
vertaling van een technische tekst voor elkaar te krijgen. Op [2] kan
je de .po bestanden bekijken, en op [3] zijn er de status pagina's
voor Nederlands. Voor meer informatie wat we doen en hoe je kan
bijdragen, lees CONTRIBUTING.md [4].

Als je wilt helpen en ervaring met Git heeft, kan je ook lid van het
project worden en je eigen Git toegang aanvragen [5].

[1] https://salsa.debian.org/manpages-l10n-team/manpages-l10n
[2] https://salsa.debian.org/manpages-l10n-team/manpages-l10n/-/tree/master/po/nl
[3] https://manpages-l10n-team.pages.debian.net/manpages-l10n/index-nl.html
[4] https://salsa.debian.org/manpages-l10n-team/manpages-l10n/-/blob/master/CONTRIBUTING.md